Produkty

Jak nakupovat

Objednávky:

Zboží je možno objednat přes e-shop, e-mailem, osobně i telefonicky. Pro vyloučení chyb a urychlení expedice preferujeme objednávky prostřednictvím e-shopu. Zaregistrovaní zákazníci se musí před vystavením objednávky nejdříve přihlásit. Po přihlášení do e-shopu se zobrazují nákupní ceny po slevě, celková cena objednávky a dostupnost jednotlivého zboží. Koncoví zákazníci (spotřebitelé) mohou v e-shopu objednat zboží bez registrace. Při objednávkách e-mailem je nutné uvést telefonní číslo příjemce pro potřeby přepravní služby.

Dodací lhůty:

Přednostně vyřizujeme objednávky zaslané prostřednictvím e-shopu. Objednávky přijaté do 14,30 hod. zasíláme prostřednictvím PPL nebo DPD obvykle týž den. Zboží tedy obdržíte přepravní službou následující pracovní den přibližně od 8.00 do 17.00 hodin na Vámi udanou adresu. Koncoví spotřebitelé si mohou zvolit Večerní doručení PPL a to od 17-21 hodin nebo zaslání zboží na výdejní místo PPL Parcel shop. Zásilku PPL lze sledovat na www.ppl.cz po zadání čísla balíku do okna "sledování zásilky". Zásilku DPD lze sledovat na www.dpd.cz po zadání čísla balíku do okna "Sledujte svoji zásilku". Zboží je možné zaslat i balíkem do ruky, balíkem na poštu nebo balíkem do balíkovny (Česká pošta). Tyto zásilky odbavujeme obvykle týž den u objednávek přijatých do 11,00 hodin.

Expedice zboží:

Zboží zasíláme spedicí PPL, DPD, Českou poštou, nebo si můžete zboží vyzvednout osobně v naší provozovně.

Reklamace:

Pokud zjistíte poškození nebo ztrátu zboží během přepravy, je nutno do tří dnů od převzetí zásilky tuto skutečnost oznámit na tel.č. 844 775 775 (PPL) nebo 841 700 700 (DPD). Se zástupcem spedice se následně sepíše reklamační protokol. Tento protokol prosíme následně zaslat na adresu naší provozovny, abychom mohli uplatnit reklamaci.

Ceny:

Zaregistrovaným zákazníkům podnikajícím v oblasti auto-moto (solární technika apod.) poskytujeme slevy v závislosti na skladbě a výši odběru zboží.

Platební podmínky:

Platbu za zboží lze při osobním odběru na provozovně Kratonohy provést hotově nebo platební kartou. Zákazník může provést online úhradu platební kartou (zákazník musí být registrovaný), nebo platbu dobírkou. Stálým obchodním partnerům zasíláme zboží na fakturu. V případě pozdních úhrad dodáváme pouze za hotové nebo na dobírku.

1